Aka2020 Synmannesi benim oğlumda da vardı kendiliğinden gitti. Ne kadar sürede geçti hatırlamıyorum ama oğlum şu an iki aylık ve yok memesinde bi şey
Muhammedyusuf Synmannesi dokunma canım sakın emziriyorsan süt doluyor onlar geçen ben seviyordum annem kızdı elleme diye emdiği için süt dolarmış kendi iner
Umygmz Synmannesi masaj yapın bebek yağı ile yavas hareketlerle onu o şekilde kendi kendine bırakmayın geçer ama ilerde kısırlık yapar çocuğa benim kızımda da oldu süt bezeleri şişiyor onları masajla giderin geçmiş olsun 👍
Hafsavera25 Synmannesi benim kızımda da ilk aylarında vardı geçti dokunulması pek önerilmiyor ona acı falan da vermiyormuş zaten
Deletedmom276 Muhammedyusuf erkek bebeklerde de oluyor, anne sütü almamış bebeklerde de görünüyor bu durum, memelerinde süt olmasıyla uzaktan yakından alakası yok, netten de araştırabilirsiniz;)
BaharBebek34 Synmannesi Bizde de vardı, dr benim yendiğim hormonlu gıdalardannolsuğubu söyledi. İlk günler çok tavuk suyu çorba içiyordum, kestim tamamen tavuğu ce başka hormonlu olabilecek meyve sebzeyi.. dokunmadım da hiç. Bir daha olmadı çok şükür🙏
Huysuzpanda-arven Synmannesi evet yeni dogan bebeklerde oluyor şiş ve içinde beze gıbı bişey oluyor ama ellemeyın agrı sancı yapmaz anneden gelen hormonlardan kendiliğinden gecer. 3 aylık kızım hala var.
BelisAyse Synmannesi Sağlık ocağındaki ebe senin hormanlarindan dolayı olabilir bu tarz şeyler demişti bizimde olmuştu kesinlikle ovalama bastırma demişti
busraozturk_11 Synmannesi canım benim de vardı kontrollü doktorumuz hafif sıktı içinden süt gibi bişey çıktı sen sıkma geçer dedi halk arasında da taşlaşma deniyormuş
Ececik07 Synmannesi dokunmayın annenin hormonlarını aldığı için yenidoğan bebeklerde olur kendiliğinden geçer masaj falan sakın yapmayın iltihaplanma olur