Kızlar 9 aylık olduk çok şükür. Emeklemeyi yeni öğrendi, yürüme çalışmaları, oturup ayağa kalkmalar herşeyi yapıyor hareketli bir çocuk. Ama artık hiç zaptedemiyorum. Alt değiştirirken, banyo yaparken , yere koyduğumda 1 dakika yerinde durmuyor. Her bebek mi böyle bu zamanlar geçip sakinleşir mi biraz olsun yoksa yürüyünce daha da mı hareketlenir?