Ysmn123 canım benim kızımda da olmuştu yeni doğduğunda yeterli beslenemedi mi oluyormuş bende mama veriyordum ek olarak sonra sütüm yetmeye başladı kızım şu an 3 ay 19 günlük yaklaşık bir ay önce yine oldu bezinde doktora götürdüm aşırı sıvı kaybından böbreklerde oluşan kristaller sonucu o renk geliyor doktor mama ver biraz dedi ama bebeğim mamayı artık yemiyor bende su verdim geçti doktora götürdüğümde çok az kristal vardı şu an tanen geçti çevredekilerde hep su vermemi söyledi