Niye herkes bu kadar panik oldu anlamadim?
Vucudun dogal protein ve azota da ihtiyaci var. Bir sey olacagini zannetmiyorum. Kaldi ki gundelik hayatımizda zaten cogu kez bocek yutuyoruz farketmeden.
Bence takip etmek yeterli, eger hastaneye gitme durumu yoksa.. Bir de bocegin turu nedir yani? En fazla hamambocegi mi? Onu bazi ulkelerde cerez niyetine yiyorlar.. Tarantula olacak hali yok ya?