Leyla Merhaba geçmiş olsun öncelikle. Bizim de yüksek olan ast alt değerleri takip edilirken son kontrolde doktor afp de istemiş tetkikte. Dediğim gibi 180’lerde çıkmıştı. Ama doktorumu bu referansın yetişkinler için olduğunu, bebeklerde 2000’leri bulabileceğini, normal olduğunu söyledi. Başka çocuk doktoru arkadaşlar da aynısını söyledi. Zaten o kontrolde ast alt de artık düşmüştü ve doktor sorun kalmadığını söyledi takibi bıraktık. Sizin doktorunuz neden böyle söylemiş anlamadım