Alpeda ben yeni doğan sünneti istiyordum ama malesef hastane süreçlerin oldu O arada kaldı,şimdi 2.5 ayligiz… zaman geçince zorlanırız gibi hemen yaptırmak ve aradan çıksın istiyorum,ama yapışma durumları olmuş bazı arkadaşların bebeklerinin,başıma gelir erken mi bu konuda skntı yaşamak istemiyorum,çok kararsızım,