Arazinannesi Kızlar bebeğim 8 ay 5 günlük dün akşamdan beri biberonu reddediyor ne yapacağımı şaşırdım ayrıca alıştırma bardağını da reddediyor ama emziği emiyor anlamadım hiç birşey bilgisi olan yardımcı olabilir mi Lütfen 🙏🏼
Sarisey Arazinannesi donem donem biz de yasiyoruz nerdeyse tum gun bisey yemiyor yemek istemiyor ertesi gun normale donuyor
Gmzdgs Arazinannesi bende aynı durumdayım su içiremiyorum kaşıkla bile zor içiyo sağdığım 100 ml süt ziyan oldu içmedi biberon dan bu gunden beri de çıldırdım artık ek gıda almıyo sürekli aglıyo meme istiyo nasıl alıştırcam biberonla bilmiyorum 😞😞
Arazinannesi Sarisey Aslında biz ek gıda yemek istiyoruz mama dışında herşeyi yiyor peki ne zaman geçiyor biberon reddi :(
Sarisey Arazinannesi 1 yada 2gunden daha uzun surmedi bizde hic. Sicaklardan olabilir,disle ilgili bi sikintilari olabilir,atak donemi olabilir. Uzerinde cok durmuyorum. Cok uzun surerse doktorunuza danisin isterseniz
Arazinannesi Sarisey İnşallah bizimki de hemen son bulur bugün 1. Gündü.. Yarında böyle olursa cuma doktorumuzu arıycam 🥺
Arazinannesi Gmzdgs Biz emmiyoruz sadece mama yiyoruz buda kötü oluyor bizim için :( bir an önce atlatırlar inşallah bu durumu :(
Arazinannesi alyaderinsozdemir oda olabilir aslında ama mama dışında herşeyi yiyor olması beni şaşırtıyor 🤷🏻♀️