Mirage91 Merhaba kızlar bir sürü mama denedik kabız oluyordu bebeğim kaka rengi sarıydı. Şimdi similac kullanıyoruz doktor tavsiyesiyle kaka rengi sıvı yeşil gibi var mı başına gelen
endlesslove Mirage91 Benim bebeğimde bir dönem hep öyle yaptı dışkısı yeşildi arada sarı da vardı bu zamanlar 3-4 aylıktı. Yani 1 ay kadar sürdü geçti, doktoru olsbilir dedi.
Meleyke97 Mirage91 canim o mamadan değil bende ilk gunden bu gune kadar ayni marka mamayi kullaniyorum bebegim 2ay 13gunluk. Onceler sari cikiyordu simdi sari yesil karisik cikiyo. Mama degistirdiniz diye degildir
Mirage91 GUBILIK Doktorumuza attık mamadan olabilir dedi takip edelim çok güzelde çıkartıyor kakasını gazını ama biraz yeşil sulu gibi
Mirage91 Yasmin6161 Well care kullanıyoruz garibime kaç çeşit mama verdik ya kabız ya sulu ya başka bir şey
Mirage91 Yasmin6161 similac mama kullanıyoruz günde 3 kere kakasını yapıyor ama sarı macun gibi değil daha çok sıvı biraz yeşil gibi
Tgchn Mirage91 merhaba bizde kullanıyoruz Similac doktoruma sormuştum normal dedi mamayla ilgili bir sıkıntı yoktu
Tgchn Mirage91 bizimde sıvı yeşil normal kaka dedi doktor endişe etmeyin. Kan ilacı alıyorsunuz siz özellikle daha da yeşil olabiliyor
Busepoyraz Canim bende cok mamalar denedim en son bebivitada care buldum kakasini gazini rahat hallediyodu ve cok sukur yesil kaka olmadi o mamada digerlerinde catliyodu kabizliktan resmen en kotu denemedysen dene onu canm oda hippin urunu
Mirage91 Busepoyraz o kadar mama denedik ki hep kabız oluyordu bu similac ta da çok güzel kaka yapıyor ama biraz yeşil gibi o da normalmiş
_Yenianne_ Busepoyraz kakasının rengi ne olmalı normalde sarı mi yeşil mi kafam karıştı 35 günlük bebeğim var ve sütüm olmadığı için mama veriyorum be sarı kakası
endlesslove Mirage91 Merak etmeyin zaten yeşil olan dışkı birşey ifade etmiyor en fazla üşütmüş olabilir 🤗
seraykartopp Bizde similac kullanıyoruz aylardır ama Demir takviyesine başladığımızdan beri yeşil kakamız oluyor mama hiç yapmadı böyle bir şey hatırlamıyorum yani
seraykartopp _Yenianne_ tamam problem yok yeşile de problem yok diyen oluyor üşüttü diyen de oluyor en iyisi doktorunuza danışmak olur