Brayksek1 Merhabalar bebeğim 4 ay 20 günlük. 2. Ayda kolundan yapılan aşının kolunda iltihap dolu yüzü hafif kabuk bağlamış şekilde. Doktora götürsem mi karşılaşan yaşayan bu durumu var mi ?
Eymnelf Brayksek1 normal Bi süreç kendiliğinden patlıyor bi daha olup tekrar patlıyor yani bizim oyle olmuştu ebe doktor herkese sorduk normal dendi