2Prensannesiyim ben daha bugün üçüncü siparişimi verdim. Ama şöyle bir detay vermek istiyorum. Çorbaları kurutulmuş sebzelerden yapılıyor ve pişmiyor( paket arkasında 15 dk gibi bir pişme süresi yazdığı halde yarım saatten fazla pişiriyorum ama pişmiyor) bebeğim çok iştahlı ve herşeyi yiyebiliyor. Ordaki çorbalardan da pratik olur diye sipariş vermiştim ama hiçbirini sevmedi yediremedim. Açıkçası bende tatlarını beğenmedim. Seven ve yiyen çok bebek var instegramda memnun kalan çok anne var buna güvenerek almıştım ama ben sevdiremedim. Süt alerjimiz olduğu için süt ürünü içermeyen bisküvilerini ikişer paket halinde sipariş veriyorum tadı güzel. Kızım da severek yiyor. Kahvaltılarına ve evde hazırladığım meyve pürelerine katıyorum. Kargo hızları çok iyi. İlgi alala çok güzel sevgiler 🌸