Merhaba arkadaslar. Emzirme fırsatını bulamicağım biyere gittigimde yanımda sağdığım sütü götüriyim istiyorum. Onu veririm diyorum. Ama sütü nasıl muhafaza etmem gerekir bilmiyorum. Siz öyle durumlarda napıyosunuz?? Dısarda kaç saat bozulmadan dayanır mesela anne sütü? Anne bebek çantam var. Onun termoslu biberon bölmesi var ama orda dayanir mi ki bilemedim. Tecrübeli anneler yardimci olursaniz cok sevinirimm…