Gamze88 normalde 500-1000 gram almaları beklenir; bu beklentiye göre: 3300 doğan bebek 1.ayın sonunda 4300, 2.ayın sonunda 4300,3.ayın sonunda 5300 olduğunu varsayarak: bebeğinizin kilo alımı gayet normal ve yerinde, mamaya gerek yok, ha emzirirken mama da vermek nasıl bir duygu derseniz bağırsak florasını bozmuş olursunuz bebeğinizin; çünkü sadece anne sütü alan ve kilo alımı normal olan bebekler için tavsiye edilmez mama.
Mama karşıtı değilim, anne sütü yokluğunda tabiki mama olmalı.
Ben de bir gülücük koyayım da yanlış anlaşılmasın 😄