Ftmvrs13 zehirlemek diye bir şey yok.Önce bunu bilin. Bir çok kişi doktor veya çevreden çok bilmiş kadınlar tutturmuş zehirler de zehirler.
Oldu radyoaktif madde fışkırtıyoruz zaten 🤷🏻♀️
Erken doğum riskin,kan tahlillerinde bi sıkıntı yoksa emzirebiliyorsun.
Mesela benim oğlum 20 aylık. Habersiz gebe kalmışım şuan 9 haftalık.zaten 6 gün önce öğrendim.
Doktorlarım da,ebe hemşirem de kesme dedi. “ sütün tadı değişirse kendisi bırakır, değişmezse ikisini bir tandem emzirirsin.Hiç olmadı doğum olunca emmiyor olursa büyük olan, kaşıkla azcık kolostrum ver gene aşı olsun”
dediler bu şekil bu tarz konuştular.
Hala emziriyorum, yani mayıs başında gebe kalmışım.Ha ama şu var o zamanlar günde 6-8 kere emiyordu. Şimdi günde 2 belki 3 kere emiyor. Gece emzirmesini kestim bi zamandır yapamamıştım.
Heralde kendisi kademeli bırakıcak oğlum.
Bir de tandem emziren çok tanıdığım var, arkadaşlarım var.Öyle 3-5 kişi de değil.
Zehirler olayı, bebeğin gözüne limon damlat parlak baksın gibi bir hurafe bir delilik benim gözümde 😂