Anneler selam bu üçüncü post açışım foto koymuştum sağolun yorumlarınızı aldım takipli doktorumuzda doktora gidin artmış deyince(şehir dışındayız) dün doktora gittik Allerset damla verdi doktor birde stilex jel isilik gibi durmuyor bir böcek sinek ısırığı gibi dedi dün gelir gelmez başladım tedaviye bugün bir gün oldu biraz söndü sanki ama yine geçmedi duruyor öylece Cumartesi kontrole çağırdı dua edin anneler hemen geçsin hiç bir bebiş hasta olmasın 🌺 korkuyorumda gecmezse kan mı alırlar alerji vs neye reaksiyon gösterir diye size fotoda bırakıcam yorumlara açığım şimdiden teşekkür ederim