Merhabalar 🥰
6 aylık oğlum var 4 ay önce doktora gitmiştim korunmak için spiral taktırmak istemiştim sezaryen doğum yaptım bide kansızlığım çok olduğu için doktor takmadı izin vermedi adet olduğun zaman emziren anneler için devletin karşılamadığı haplar var onlarla korunabilirsin demişti aradan 4 ay geçti daha geçen hafta adet oldum ilk defa bittim emzirip korunmak için kullanabilceğim ilaç var mı acaba