Cnmm sütün cok gelıyorsa onden biraz sagabilirsin,gogsumuzdekı o kahverengili kısım sert ise cok tayziklı gelıyormuş baya dolu demek.doktora emzırme seklını sordum,bogazında kalıyor yatırınca dedim, istedşğin gibi emzir,istersenn ayakta emzir dedi sadece bası şlemvucudu aynı yonde olsun dedi