Merhaba doğum yapmış anneler ben doğum edeli 2 ay oldu hala doğum ve süt parasını çekmedik nasıl alınıyor neapmamız lazım alabilmek için nerden başvuruluyor nerden çekiliyor bilenler yazıp yardımcı olurda çok sevinirim kurban bayramı yaklaşıyorken evladımın kurbanını da kestirmek istiyorum