Dudu-123 Kizim 12 gunluk gobisi cok gozume carpiyor sis gibi tonbik bir gobisi var diyorum gazi olsa kakasini yapamasa cok aglar duramaz ama kizim kakasini cok guzel yapiyor uykusuda normal uyuyor gobisi neden oyle
hunilimomm Dudu-123 ilk zamanlar göbek siskinligi oluyor hatta geçen Instagram da bi çocuk doktorunda gormuştum ama kızım büyük oldugu için okumadım ama normal olduğunu zamanlar düzeldiğini biliyorum
Cananne1 Dudu-123 ilk zamanlar bana da çok garip gelmişti,aç bu çocuk Afrikali çocuklar gibi deyip ağlamıştım, lohusalık işte, ama zamanla şekilleniyor vucudu, yeni dogan normal ☺️
Bilgehan Dudu-123 ya benimki 16 aylık. Zayıf bir bebek ama kocaman göbeği var. Kokrmali miyim acaba ? Doktora sorduğumda kasları gevşek o yüzden demişti
Dudu-123 Zumraa12 ya saol icimi rahatlattin kendi kendime diyorum hani gazi olsa aglar ortaligi yıkar demi oyle birseyde yok bebekte
Zumraa12 Dudu-123 aynen gazı olsa ortalığı yıkar 🙈 bende ilkin korkmuştum da biraz araştırın a normal olduğunu gördüm😊
Duygusm Dudu-123 Henüz karın kasları çok zayıf olduğu için organlar dışa doğru bombe yapıyor. Çok normal, yeni doğan göbüşü 🥰🥰