Kızlar bu normal mi sizde yaşadınız mı diye soruyorum. Ben hamileyken kabız falan olmadım tuvalet konusunda çok zorlanmadım ama afedersiniz makat bölgemde küçük 2 tane tanecik oluştu. İnternette makat memesi diye geçiyor. Çok kötü bi hissiyat veriyor. Bu durum sizde de oldu mu geçti mi geçtiyse ne zaman geçiyor ? Doktora gitmem gerekli mi ? Şu an bana bi zararı yok ama kendimi rahat hissetmiyorum. Sezaryen doğum yaptım bu arada. 6 buçuk ay önce