56 günlük bir bebeğim var. 4 güne kadar her saat neredeyse emerdi. Kilo alımı felan çok iyiydi. Ama 4 gün önce meme geldiğinde birden ağlamaya kendini geri atmaya başladı. Uyanıkken hep böyle yapıyor. Uyku arasında mızırdanırken veriyorum. Bazen 3 saat emmiyor. Hatta Bugün tam 4 buçuk saat sonra aldı memeyi uyku arasında çok moralim bozuluyor sütüm birikiyor gaz damlası olarakta relaktaz nurse harveys ve probiyotik kullanıyoruz bu damlalara yeni geçiş yaptık ondan mı acaba diyorum çok üzülüyorum emmedikçe . Ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin