Sunshine Biz de dün olduk aşıyı. Benimki de erkek. 2. ay aşısı ağır geçmişti ateşi olmuştu tüm gün uyumuştu. Bunda aşıdan 2-3 saat aonra huysuzlaştı gündüz bölüm pörçük uyudu. Onun dısında ateş vs olmadı. Bugün de keyifli. Her bi aşı farkediyor malesef. Biz birini ağır geçirirken bunu hafif geçirdik