g_m_yalcin fışkırarak kusuyorsa doktorunuza başvurun. Doktorlar kusuyorsa normaldir diyor bebeklerde ama fışkırıcasına atıyorsa getirmekte fayda var diyorlar. Bizimde sürekli kusuyor reflüsü vardı. Sürekli kustuğu için doğru düzgün gelişemedi kilo alamadı. Bu yüzden doktorum reflü maması kullanmamı önerdi. Aldım kullanıyorum çok iyi geliyor kesinlikle hiç kusmadı ama ben anne sütü de veriyorum anne sütünü kusuyor mamayı kusmuyor 🤷🏻♀️