O1anne01 Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylik sayılır pipisinin üstünde hafif tüyler var sizin bebeklerde de var mı neyden olabilir aklıma takıldı kusura bakmayın
Gulcan1402 O1anne01 benim oğlumdada vAr canım 5 aylık pipisi tüylenmiş hafiften dökülür diyorlar ama bilemedim belkide bizimkiler kıllı olurlar 😂
Kuzeyimm41 O1anne01 pipisinde değilde kasık kısmunda ufak sarı tuyler var çok dikkatli bakınca belli oluyor 3,5 aylık
O1anne01 Azerikizi pipi ucu değil başlangıç yerinin üstünde komple değil bir su şişesi kapağı alanı kadar bilemedim bende