Acemiy Helenyaz valla bilmiyorum o zaman ama sağlık ocağındaki ebe 40 ın çıksın hamile olmadıgına dair test yaparız o sonuçla gidip taktırırsın dedi
Elif-ecre Ben daha dün aradım. Normal mi sezaryen mi diye sordular. Sezaryen deyince de adetli olman lazım dediler. Ama çok korkuyorum 🙈🙈🙈
anakraliceee @Elif-ecre canım bende sezaryanim 7 aylıkken taktırdım hic adet olmamıştım sordular hic olmadım dedim taktılar
Elif-ecre anakraliceee bana da hamile olmadığından falan emin olmak için dedi bilemedim canım. Çok can yanıyor mu takılırken ya
anakraliceee @Elif-ecre canım ben ne olur ne olmaz diye 2 gün önce hastanede kan testi vermiştim ama ona bile gerek duymadı dr alttan baktı gebelik durumu var mı diye sonrada taktı yok canım sinek ısırığı gibi çok hissi var acı değil yani anlamıyorsun zaten hemen takılıyor
Elif-ecre anakraliceee çok teşekkür ederim canım 🙈🙈 bi gaza gelirsem Hemen taktırayım. Allahım korusun kazaya kurban gitmeyelim