Nihalclb Arkadaslar ben 6 aydan sonra ek mama vermek istiyorum bebege ama kaynanam bana dediydiki mama faydalı bisey değil cocugu pof sisiriyor üstelik büyüyüncede zayıf oluyor kilo alamıyor demişti bu doğru mu?
asyasare Nihalclb bebegim 2.5 ay emdi sonrasinda sutum bitti. kizim 6 aylik o zamandan beri sadece mama yiyor. anne sutu yeterliyse mamaya gerek yok ama sut yetmiyorsa doktor tavsiyesi ile mamaya baslanir. sisirme gibi bir durumu yok. bende mamayla buyumusum 26 yasindayim bugune kadar bir sorun yasamadim. suanda masallahim var yani kilom gayet normal. anne sutu yetersiz ve ya hic yoksa en iyi alternatif devam sutleridir.
Nihalclb Benim bebeğimde 3 aylık sütünün bittiğini nasıl anliyorsun canım benimde eskisi gibi değil azaldığını hissediyorum sütümün ama sanırsam bebegime yetiyor çünkü emdikten sonra uyuyor doymasa huzursuzlanır ağlardı gece cok sık uyanıyor emmeye