alyasarp0206 oğlum da idrar yolu enfeksiyonu vardı ve bu poşetlere artık aşinayım tabi erkek çocuğunda daha rahat ama bizde de bant hep çıkıyordu bende saatlerce hastane de bekliyordum neyse ki atlattık
Bir hemşire şey yapmıştı bantin o yapışkanlı yerine gazlı bezin yapışkanlı halı var elastik sabitleme bezi diye geziyor ekstra onu yapıştırmışti üstüne hiç sizmadan hemen almıştık altı açık bir şekilde bekliyorduk ve su veriyordum