Kızlar 7 bucuk aylık kızım var. 6. Ayından itibaren hafif hafif veriyorum bir şeyler ama artık 2 öğün veriyorum gerisi süt ve mama. Kahvaltı vermiyorum vermem gerekiyor mu onu da bilmiyorum ama kızım uyanır uyanmaz hazırlayamam durmuyor çünkü. Ben kızım öğlen uykusuna yatınca çorba yapıyorum 2 3 gibi çorba yiyor sonra sütünü içiyor bir saat sonra meyve püresi yapıyorum kayısı elma kiraz vişne falan. Akşam da bazen muhallebi yapıyorum ama onu her gün vermiyorum. Sizce yeterli midir. Yanı yavaş yavaş kiymaya başladım çorbalarına koyuyorum. Bu ay bitince kahvaltı ve et suyuna baslayayim diyorum .