_linamm biz de sarılık atlattık 5. Gününde benim kızım 3700 doğdu sonra 3300 e düştü 1 gece hastanede yattık şimdide 22 günlüğüz kilomuz da 4200 . Doktorumuz da ayda 750 gram alması gerekiyor dedi o yüzden merak ettim , doğduğu kilonun üstüne mi alması gerekiyor yoksa verdiği kilo nun üstüne mi alması gerekiyor bilmiyorım , arkadaşlar verdiği kilo üstüne dedi rahatladım biraz 😊