Oğlum bir sarılık vakası atlattı aklımı kaybediyorum sandım çocuğu nasıl aç bırakırım diye . 3 aylık şuan 2 ayına geldiğinde doktor kendi uyanırsa mama ver kaldırma dedi . 2 nci ayın ilk iki haftası gece 3-4 gibi kalktığında verdim sonra 3. hafta uyanamamaya başladı ben verdim . 4. hafta vermeyi kestim . Çünkü uyku dağılıyor falan . Şuan 3 aylık o uyanmıyor ben de yesin diye vermiyorum akşam 9-10 arası yatar sabah 6-7-8 arasın da bir saatte kalkar yer tekrar uyur . Kendim illa gece beslenmesini keseyim demedim kendi kendine oldu . Bebeğim yönlendirdi diyebilirim . Bizde kalkıp gece yemek yemiyoruz sonuçta doktorum 6 saatten sonra ver dedi ama burada doktoru vermeyin diyen anneleride okudum vermiyorum sarılık tehlikemizde kalmayınca uykusu daha önemli dedim uyku düzenide bozulmasın diye vermiyorum da kalkmıyorda maşallah