Gulcin25 doktor herzamn iyisini bilir evet ama bazen anne daha iyi anlar cocugunu, bu zamana kadar sutun yetiyorsa kg alimi da iyiyse sikinti yoktur bence.Tabiki test sonuclari daha net gosterir, ki baktin onda da sikinti yoksa tamamen distendir.Her ay degisiyor bebeklerin kg alimi.Mesela bizim bi ara hasta oldu kaka sayimiz cogaldi kusmalarimiz oldu, o ay sadece 200 gr almisti, sonra ki ay toparladi.Sen icini ferah tut annesi😍 ama baktin yetersiz geliyor sana mama ver bence dunyanin sonu degil nasil olsa bebeginin doymasi ac kalmamsi daha onemli❤️