Kalp26 Kızlar anemler ogluma bebek arabası almıştı ıkı defa kullandım yepyeni tutma yerınde posetı hala duruyor ogluma travel sıstem alıcam bunu satıyorum ılgılenen varsa yazabılır
Kuzey-41 Travel arabalar cok hantal oluyor bunlar daha iyi aslında benmde böyle var birde baston arabam var ikiside rahat 👍🏻
Kalp26 _Yenianne_ canım araaba ucretını cok dusuk tuttum yepyenı daha ıkı kere bındı kargoyu bende bılmıyorum