Arkadaşlar merhabalar
kızım Suan 4 ay 17 günlük. 2 ay emzirebildim ve Suan mama ile besleniyor. Doğduğunda göğsümü emerken sesli emiyor ve akıtıyordu kayınvalidem damak düşmesi olabilir dedi tabi ben öyle şey mi olur diye inanmadım Ama yine de bir araştırayım diyip netten baktığımda gerçekten öyle birsey varmış onu öğrendim. Sonra basit Bir şekilde damağını yavaş yavaş kaldırarak düzeLtilebilecegini yazıyordu uyguladım bir süre düzeldi sonra tekrar başladı. İki gün önce de biberon başlığını değiştirip ayına uygun olanını aldım akış Biraz fazla Olduğu icin (sanırım) akıtıyor yanlardan ve suan hiç çıkarmadığı kadar ses çıkarıyor. Ben yurtdışında yaşıyorum doktoruna sordum ama net tatmin edici bir cevap alamadım Suan istanbuldayim ama doktora da gidemiyorum ne yapacağım bu nasıl düzelecek hiç bilmiyorum bu konuyla ilgili bilgisi olan yada yaşayan varsa yazarsanız çok sevinirim 😣