Mom9 merhaba arkadaşlar, Dışarıda yemeklerini koyabileceğim mama termosu arıyorum. Normal yemekler için olacak mama kullanmıyorum. Tavsiye ettiğiniz var mı bi marka?
Mom9 Mom9 yaa gerçekten pes. Koskoca forumda anca kavga edilen posta cevap verilin. Sonra mahalle karısı gibi denilince alınıyosunuz 🙄
Zeynep35_ Mom9 skıphop un kullanıyorum ben ancak e bebekte baby&plus varmıs ondan da memnun ıkan cok fazla