Aci hanımlar rotavirus aşısı isteğe bagliymis yaptıran var mi bide göz muayenesini nerede yaptırdınız kaçıncı ayda yapiliyo
demirboy Aci rota yaptırdım 3.Ayda oluyor. Ebe yakalanmayacağını bilsek boşa yaptırma deriz ama yakalanınca süründürüyor dedi. İshal falan oluyoröuş. Görme de eğer prematüre değilse 3-6 arası yapılıyor
RundownMom Aci rotayı yaptırdım. Göz muayenesini de aşıya gittiğimizde aile hekimi ışığa tepki veriyor mu diye bakmıştı sanırım sadece. Ayrıntılı muayeneye gitmedik ama ilk 6 ay içinde bi gidilmesi gerekiyor sanırım da virüs yüzünden gidemedik
BusraOmerAsaf Aci Rota aşısını 3 ayın içindeyiz geçen cumartesi yaptırdık markaya göre doz ve fiyat değişiyor ama hepsi toplamda tüm dozlar 600küsüre denk geliyor. Bizimki 3 dozluk olan 214₺ idi. Göz muayenesinde 6. Aya kadar diye biliyorum biz de götüreceğiz inş bir ara
Deletedmom297 Aci 315 tlte aldik ilk dozunu 2. Dozunu bi ayin sonunda yapicaz. Agizdan yapilan bir asi herhangi bir yan etkisi yok ates flaan
Dilekmh Aci ben her ikisini de yaptırdım hatta 13. Ünde rota aşısı 2. Dozu yapılacak. Göz muayenesi ise yetişkin insan gibi göz damlası döküldü , göz bebekleri büyütüldü ve korneası falan bakıldı çok detaylı bakıldı şükür sıkıntı çıkmadı
Ssemass Aci rotayı 2. Ayda basladik canim zaten 2. Ve 3. Ayda baslaniyor gecerse yapitirilamiyor bildigim kadariyla ama yinede sor bi doktoruna göz icinde doktorumuz 2. Ayın içinde mutlaka götür demişti bazıları da 3. Ay götür diyor.
Pnck Aci göz muayenesi sehir hastanesinde 1aylıkken yapıldı yanlış hatırlamıyosam. Rotada 3.ve5. Ayda yapılıyor. bnce yaptırılmalı
GoGirl Aci rotavirus onemli bir asi imkaniniz varsa mutlaka yaptirin.goz muayenesini 6. Ayda yaptirdik
SedaOzbay Rota yı 3. Ayda 1. Dozunu yaptırdım herhangi bie yan etkisi vs yok ağzına damlatıyolar zaten göz muaynesini de dünya göz hastanesinde yaptırdım doktor detaylı olarak baktı gözüne farklı merceklerle falan