Kızlar bebeğim 1 yaşında ve ben çok kararsız kaldım. Boyatsam saçlarımı süte zararı olur mu? Kuaförden gelince ilk sütü sağıp döksem. Bazı doktorlar boyatmada sakınca olmaz diyor bazı doktorlar olur diyor. Acaba diplerini boyatınca daha mı zarar olur ona göre diplerini boyatmayacağım da