Kızlar dün gittim bi kac bişey almaya parayı öderken gördük kasanın altında 1+ yaş 1000 gr aptamil 40 TL’di sanırım o civarda. Kampanya Eylül’de bitiyormuş büyük ihtimalle son kullanma tarihi 6 ay 1 sene filan olduğu icin düşürmüşler ama sık kullanan icin önemsiz ondan söylemek istedim. Kızım 11 aylık biz gidip bi kac kutu alıcaz. Normalde aptamil 1000 gr 100 e alıyoruz ama farklı yerlerde 120 130 diye gidiyordu. Bakmanızda fayda var😊