Ben dört aya kadar vermedim zaten kış ayıydı şuan 5 aylık 4. Ayda demir damlasına başlayınca sabah damladan sonra 3 4 kaşık veriyorum akşam da d virltaminini verdikten sonra yine 3 4 kaşık veriyorum bu arada doktor falan önermesi benim.icim.o şekilde rahat ediyor