Oykubetul bebekler 9 ay anne karnında ve cok az hareket icinde olduğu için bi anda dünyaya gelip reflesklerini kontrol edemiyorlar. O sıçramalar 3 aydan sonra geçicek. Kundak isi de arzu edersen pamuklu bir tülbentle ile sadece kol hizasından az bisey kundak yok gene kendi açık olsun kolları aşağı da olsun. O zaman daha rahat ediceksin. Denemis biri olarak söylüyorum.