Bebeğim 3 aylık gaz problemimiz için doktor bağırsaklarını düzenlesin diye bu damlayı önerdi aldık ve 1 haftadır kullanıyoruz ama bebeğim günde 4 5 kez kakasını yaparken bu damladan sonra 1 kere yapıyo sizlerde kullanıp bu durumu yaşayan var mı acaba