eylulelif_ bol bol sıvı da verin lütfen, bebekler terledikçe vücutları bu tarz isilik ve egzamalara daha açık hale geliyor. İnanın kızımı günde 4-5 kere suya sokmama rağmen o kadar terliyordu ki isilik oldu çok fena o da egzamaya çevirdi. 2 gün kortizonlu krem kullanıp sonrasında nemlendirici olarak bepnthol sensiderme başlayacağız.