pinkman Oğlum 3 aylık kızlar,anne sütü alıyor bazen de mama.bel kemiğinin üst kısmında kırmızı bi noktacık çıktı bu nokta büyüdü ve sanki sigara yanıpı gibi bir görüntüye kavuştu,üstündeki deri attı. Şimdi memesinin altında da bir nokta var omda büyüyor ve kabuk atıyor deri. Başta küçük bir noktaydılar sadece. farklı bişey de yemedim sütüme geçsin. Böyle bişeyle karşılaşan oldu mu nedir sizce bu yardımcı olursanız sevinirim 🙁 yarın doktor kontrolü var ama dayanamadım sizden bilgi almak istedim.
Mincuruk pinkman sizi korkutmak istemem ama sanki sedef gibi geldi bana. Umarım değildir. Rabbim tez zamanda şifa versin. Bir an önce kaybolup gitsin inşallah
Dildeniz pinkman geçmiş olsun acaba sinek ısırıyor sonrasında böyle reaksiyon mu oluyor yeğenimin böyle oldu çünkü bi görüşün doktorlar inş sinek ısırıgıdır
Mincuruk pinkman ben sedef hastasıyım. Şekil itibariyle benzettim o yüzden ama inşallah değildir tabi. İnşallah sinek ısırığı gibi basit bişeydir. Çok geçmiş olsun
Ecerg Bilgim yok, üstte kalsın. Çok geçmiş olsun, kendinizi korkutmayin doktorunuz en sağlıklı bilgiyi verecektir. İnternetten bakmaya kalktığımız en ufak şeyler bile saptiriliyor içinizi ferah tutun😌🌸🙏
pinkman Ecerg teşekkür ederim..bende deli gibi araştırıyorum ama içim daha kötü bir hal alıyor. Umarım birşeyi yoktur dediğiniz gibi
Alyaaas pinkman lütfen hemen doktora gidin önemli olabilir karaciğer enzimleri olabilir rezene çayı icioormusunuz ay nolur beklemeyin hemen gidin…
pinkman Alyaaas yok içmiyorum yaklaşık 2 haftadır falan. Bugün için başka bir doktordan aldım bende korkmaya başladım çünkü umarım kötü bişey yoktur
Defnedilan34 pinkman bez kaynaklı egzama buyuk ihtimal bizdede vardı ama tabi doktor daha iyi bilir vakit kaybetmeden gidin geçmiş olsun
Nehirrrrrrr pinkman canım bu arkadaşımın kızında var besin alarjisi. Testlerde tam çıkmıyor. Emzirdiği için kendisi ne yiyince olduğunu deneme yanılmayla buldu. Süt ürünleri ve susam kötü yapıodu mesela onun kızını. Tabi muhakkak doktora danışın yine de
Nesrina Doktora dağmışım muhakkak, Ama belde olması sebebi ile sormak istedim, tam çıkıntı kemik üstünde falan mı bu leke, acaba hep şort üstü yatıyorsa çocukta ondan öı oluyor diye düşündüm ,
pinkman Nesrina aslında üzerine bezin cırtlı kısmı denk geliyor ben de şey diye düşündüm havalar çok sıcakken yaktı belki çocuğu..ama memenin altında da çıktı şimdi o zaman bezden değildir diye düşünüyorum. ☹️ Bilmiyorum kafam çok karıştı gerçekten