Merhaba anneler , bebeğim 2,5 aylık Sürekli üst dudağını emiyor cok güçlü şekilde ,omuza alınca da Omzumu kemiriyor deli gibi , elleri de sürmeli hareket halinde zaten ayı gereği ama elini de agzına alıyor sürekli ( tok olduğundaN eminim, sürekli yapıyor Zaten ) , aklıma gelen şey diş oldu ama değildir de mi , olmasın Zaten ya çok çok erken 🥺