Tecrübeli anneler oğlum 49 günlük gündüz uykuları çok kötü sallayarak uyutuyorum uyanık olduğu zamanlarda full memede kalmak istiyo hiç doydum geri çekileyim yok. Bu yüzden memeyle savaşmaya başlayınca mama veriyorum tam doysun diye o zaman da 1 saat kadar meme aramıyo. Bir de geceleri bazen 5 saate kadar uyuyo 5. Saatte uyandırıp besliyorum meme mama şeklinde siz kaldırıyor musunuz? Çevremdekiler uyandırma uyuduğu kadar uyusun diyor açıkçası ben de kendi ruh sağlığım ve uykum için uyandırmayayım diyorum ama diğer yandan daha küçük uyandırsam beslesem diyorum bilmiyorum arada kaldım. Ay bir de gece 40 dk falan bıraksam memede kalıyo ilerleyen aylarda ne olur geçecek deyin banaaaa