Kk39 Okullar açılacak ama bence kısa süre içinde yeniden yapanacak. Öğrenciler, veliler, biz öğretmenler ve ailelerimiz açısından cidden çok sıkıntılı bi süreç olacak. Üstelik şu pandemiye rağmen çocuğunu okula göndermek istemeyenlerden daha çok, göndereyim de kafamı dinleyim diyen anne babalar var malesef. Lise öğrencileri bile öz bakımlarını yapmazlarken okul öncesi, ilkokul, ortaokul öğrencilerinin temizliği, bakımı nasıl olacak muamma. 🤷🏼♀️ İşimiz zor.