Merveyigit16 bizimki de uyanıkken öyle iki dk sırtüstü yatmaz gaz sorunumuza çare bulamadık damlalar denedik etki etmedi ben kimyon koyuyorum vs ama yok masajlar da bir yere kadar 7/24 gazlı çünkü tuvaletini yapmak için 2 saat kıvranıyor. İnşaAllh bağırsakları düzelince rahatlayacaklar zamana ihtiyacımız var kucaklayalım hazır minicikken diyoruz 🥰 yemek yapamıyorum, wc ye zor gidiyorum, namazı da zor kılıyorum eşim yokken buna da şükür hastalık olmasın da gaz geçici bir süreç ☺️