Kızlar havalar malummmmm acayip sıcak. Bu havalarda dondurma, soğuk su, klima derken.. boğazlarımın ağrımasından 2 kere test yaptırdım ( korona ) tabii ikiside negatif. İyice kafayı sıyırcam diye korkuyorum bu dönemde 🤦🏻♀️ Süreç çok zor Allah yardımcımız olsun 🤲🏻