ipek3 4 ay erken bence. Gerçi bebekten bebeğe değişebilir bilmiyorum.
Benim kızım 9,5 aylik. Ben uyku saatlerini yeni yeni oluşturmaya başlıyorum. Öncesinde çok denedim olmadı. Kendi kendine sadece aşırı uykusu geldiğinde, gün içinde yada gece iyi uyku uyuyamadiginda dalıyor. Genelde ağlıyor uykusu gelince. Beşiğinde sallıyorum, emziğini veriyorum uyuyor. Bence en önemlisi uyku saatini ayarlamak. Ben en geç 9 bucukta uyuyacak şekilde ayarlıyorum.
Ayrıca biraz zaman geçsin tanıyacaksınız onu. Sinyaller veriyor kendiyle ilgili.