Bizimde başımıza geldi, kucaktan düştü. Acile gittik çok ağlamıştı. Kusma olmadı gözünde kayma olmadı hiç bişey. Ama Beyninde biraz kanama oldu bunu da beyin tomografisi çekilince öğrendik, o kanama çok azdı 2 saat içinde durdu, o iki saat serum verdiler, hafifte çatlaklar vardı, iki gün hastanede yattık çıktığımızda bişey kalmamıştı ucuz atlatmışsınız ses doktorlar. DOktora gitmekte ve tomografi çektirmekte yarar var