Zezezeze bu yaş grubunda çok normal. Zaten birlikte oyun oynayabileceği bir dönem değil. Ben merkezci olduğu bir dönem. Her şeyi kendinin sanıyor paylaşmak istemiyor sıra beklemeyi bilmiyor. Benim oğlum da 22 aylık bundan 3-4 ay önce daha sosyaldi iletişim kurmak istiyordu. Şimdi elleriyle hayır işareti yapıyor hiç bir yaşıtı yanına yaklaşsın istemiyor çok sokulunca itiyor. Herkes elinden bir şey alacak sandığın için çok gergin. Eline bir şey aldıysa çocuk olmayan bir yere gidip oynuyor 🙄 Siteli bir evde oturuyoruz çok yaşıtı var kız erkek doğduğundan beri de çocuk görür ama yine de böyle yapıyor 🤷🏻♀️ Elinden bir şey almayacağına ikna olduğu kendinden büyük çocuklarla belli bir zaman geçtikten sonra ufak ufak oynuyor. Ben geçeceğine inanıyorum siz de üzülmeyin ☺️