Snmduru geçmiş olsun, bi göz doktoruna götürün gecikmeden. Geçen hafta salı günü genel anestezi ile boşalttılar bebeğiminkini 13aylık😞çok çabuk ilerledi.yanlış anlamayın sakın, korkutmak değil amacım, bişey yoksa da damla vs verir bebek boşu boşuna acı çekmez çabucak geçer.